Delivery terms

image

Toimitusehdot & Palautusehdot

TOIMITUSEHDOT JA OHJEET

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla ehdottomasti myyntikuntoisia.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 2 - 4 arkipäivää. Erikoistuotteiden osalta toimitusaika on 3pv-2vk. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse mconeinfo@gmail.com

4.McOne ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy McOne-shop.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot:

1. Tilaaminen

1.1 Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa:

a) kuluttajana nimi, osoite, sähköpostiosoite sekä postiosoite. Suosittelemme myös puhelinnumeroa jotta saat ilmoituksen paketin saapumisesta noutopisteeseen.

b) yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y- tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

1.2 Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, jotka koskevat toimituksia.

1.3 Verkkokauppamme asiakasrekisteri on luottamuksellinen, eikä siitä luovuteta tietoja kolmannelle osapuolelle.

1.4 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Verkkokauppamme yhteystiedot löytyvät verkkokauppamme "Yhteystiedot" -sivulta.

1.5 Tilauksen peruminen tai siihen muutosten tekeminen on tehtävä mahdollisimman nopeasti tilauksen jälkeen. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista postiennakkopaketeista aiheutuneet kulut (25 euroa).

1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti lähettämällä tilausvahvistuksen asiakkaan sähköpostiin.

1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

1.8 Verkkokaupan vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

1.9 Kaikki verkkokaupassamme myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme.

1.10 Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa myyjä voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

1.11 Emme ole vastuussa valmistajien sivuilla olevista tiedoista.

1.12 Kaikkien tilaajien tulee olla 18-vuotta täyttäneitä. Hyväksymällä nämä ehdot asiakas vakuuttaa olevansa 18 vuotta täyttänyt.

2. Hinnat

2.1 Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta ei kuljetusta.

2.2 Tilaukset puhelimitse tai sähköpostitse toimitetaan ja maksetaan laskulla etukäteen. Netistä tilaukset voi kätevästi maksaa lähes kaikilla markkinoilla olevilla maksutavoilla.

2.3 Kaikki verkossa näkyvät hinnat koskevat vain kotisivujemme kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia.

2.4 Mikäli tuotteen hinta on noussut tilauksen lähettämisen jälkeen, myymme tilatut tuotteet tilaushetken hinnalla. Kuitenkin mikäli tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta sen hetkisen hinnan mukaisesti. Mikäli hinta on laskenut, toimitamme automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla. Jos tuotteen hinta laskee, asiakkaan ei tarvitse peruuttaa tilausta ja tehdä uutta tilausta.

3. Toimitus

3.1 Toimitamme tuotteet asiakkaalle yleensä 1-3 päivän toimitusajalla. Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika riippuen saatavuudesta, yleensä noin 2 viikkoa. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esim. Posti kuljettaa paketit yleensä 1-2 päivässä perille. Ilmoitamme mahdollisista viivästyneistä tilauksista.

3.2 Jos lähetät tavaraa meille päin, esim. tuotepalautuksena, muista säilyttää palautusasiakirjat ja postin kuittikopio/seurantanumero. Emme lunasta postiennakkopaketteja missään olosuhteissa.

4. Maksuehdot ja tavat

4.1 Ajankohtainen lista maksutavoista löytyy linkistä Internet-sivustoiltamme.

4.2 Etukäteen tai verkkomaksulla maksettaessa edellytämme tilauksen maksamista ennen toimitusta. Maksamattomat tilaukset peruutetaan.

Meillä voit maksaa näillä maksutavoilla

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Laskutus- ja osamaksupalvelun toteuttaa Collector.


5. Palautusoikeus

5.1 Asiakkaalla on Suomen lain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus ilman erillistä syytä.

5.2 Postimyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, mikäli tuotteessa on sinetti tai ympärillä muovit, voi sen palauttaa vain sinetin tai tuotteen ympärillä olevien muovien ollessa ehjiä. Kuluttaja voi myös avata (mikäli ei sinettiä) pakkauksen tutkiakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan jos paketti säilyy ehjänä. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön, vaan tutustua tuotteeseen kuten liikkeessä asioidessaan tekisi.

Palautettavassa tuotteessa ei missään olosuhteissa saa olla pölyä, ihosolukkoa, likaa, lemmikkien karvoja tai muuta edellisiin rinnastettavaa. Huolehdi siis että pidät tuotteen siinä kunnossa, kun se sinulle saapui.

5.3 Postimyynnin palautusoikeus ei koske intiimituotteita. Mikäli tuote on viallinen se vaihdetaan uuteen. Epävarmoissa tilanteissa soita meille ensin turhien kulujen välttämiseksi.

5.4 Palauttaminen kuluttajalle on maksullista. Voit lähettää palautuksen normaalina asiakaspalautuksena.

Veloitamme palautuksesta koituneet kulut.

Vastaanottaja: McOne, Vehmersalmentie 1181, 71130 Kortejoki

5.5 Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on lunastettu tai noudettu postista tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. Asiakkaan velvollisuus on todistaa päivä jolloin paketti postista lunastettu, esimerkiksi postin kuitin avulla.

5.6 Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävän tuotteen palautuksen, veloitamme omia kuluja kuitenkin vähintään 50% tuotteen hinnasta.

5.7 Tuotepalautukset aina:

a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä

b) Mukana kopio kuitista/lähetteestä.

c) Mukana selvitys palautuksen syystä ja/tai vian laadusta.

d) Mukana nimesi, osoitteesi, puhelin- numerosi ja tilinumero johon voimme palauttaa rahasi.

e) Viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.

f) Tuotteet lähetetään aina postin asiakaspalautuksena osoitteeseen:

McOne, Vehmersalmentie 1181, 71130 Kortejoki

Muista pyytää Postista kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa minkäänlaista vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

HUOM! Palautuksissa pitää EHDOTTOMASTI olla yllä luetellut dokumentit tai tiedot mukana. Emme käsittele puutteellisia palautuksia ennen, kuin kyseiset tiedot ovat vastaanotettu.

Palautettavassa tuotteessa ei missään olosuhteissa saa olla pölyä, ihosolukkoa, likaa, lemmikkien karvoja tai muuta edellisiin rinnastettavaa. Huolehdi siis että pidät tuotteen siinä kunnossa, kun se sinulle saapui.

5.8 Aiheettomista tai puutteellisilla tiedoilla tehdyistä palautuksista veloitamme selvittelykulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Tällä hetkellä kustannus on 25 euroa. Huolehdi siis, että palautuksesi mukana on kaikki tarvittavat tiedot. Ota AINA yhteys ennen palauttamista osoitteeseen: mconeinfo@gmail.com

5.9 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

5.10 Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut joutuu asiakas maksamaan aina itse.

6. Vialliset tuotteet

6.1 Tuotteet palautetaan aina:

a) Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna).

b) Mukana kopio kuitista/lähetteestä.

c) Mukana selvitys vian laadusta.

d) Mukana nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi.

6.2 Emme vastaa turhista palautuksista. Epävarma? Ota asiakaspalveluumme yhteyttä.

6.3 Aiheettomista tai puutteellisilla tiedoilla tehdyistä palautuksista veloitamme selvittelykulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Tällä hetkellä kustannus on 25 euroa. Huolehdi siis, että palautuksesi mukana on kaikki tarvittavat tiedot. Ota AINA yhteys ennen palauttamista osoitteeseen: mconeinfo@gmail.com

6.4 Puutteellisesti lähetetyt tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.

6.5 Reilusti yli puolet takuukorjauksista on aiheettomia, suurimmassa osassa tuote ei ole rikki. Meille tulee myös runsaasti huonosti pakattuja tai palautuksia joista puuttuu kuitti, lähete tai vikaseloste. Emme käsittele näitä palautuksia ennen kuin kaikki vaadittava tieto on toimitettu. Sujuvan käsittelyn varmistamiseksi pyydämme sinua huolehtimaan, että mukana on kaikki tarpeellinen.

Katso Facebook sivujemme hyödylliset linkit!!

Toimitus nyt myös postin pakettiautomaatilla maksaessasi Collectorilla

Nyt käytössä myös MobilePay!!!